Veelgestelde vragen

Dit is een verzameling van de meest gestelde vragen. Mocht uw vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op.

 

Fiets

  • Heeft Paping Hotel & Spa een afgesloten fietsenstalling?
    Ja, u kunt gebruik maken van onze afgesloten fietsenstalling.

  • Heeft Paping Hotel & Spa oplaadpunten voor elektrische fietsen?
    Ja, u kunt gebruik maken van elektrische oplaadpunten.
     

 

Auto

  • Is er voldoende parkeergelegenheid bij Paping Hotel & Spa?
    Ja, u kunt gebruik maken van ons eigen gratis parkeerterrein.

  • Is het mogelijk een elektrische auto op te laden bij Paping Hotel & Spa?
    Ja, u kunt gebruik maken van onze oplaadpunten. Vraag bij de receptie waar deze zich bevinden en meld wanneer u een oplaadpunt gebruikt.
     

 

Kamers

  • Hebben de kamers een tweepersoonsbed of twee aparte bedden?
    De suites hebben kingsize bedden. De andere kamertypen hebben verschillende type bedden. U kunt bij uw boeking uw voorkeur doorgeven, een voorkeur is geen garantie. Uiteraard doen wij ons best om aan uw wensen te voldoen.

  • Heeft de cozy kamer een eigen badkamer?
    Ja, alle kamers zijn uitgerust met een eigen badkamer.

  • Hebben de kamers airconditioning?
    Nee, momenteel hebben onze kamers nog geen airconditioning. Op alle kamers is een ventilator aanwezig die voor verkoeling zorgt.

  • Heeft Paping Hotel & Spa balkonkamers?
    Wij hebben vier kamers met een balkon, deze worden echter niet specifiek als een balkonkamer gereserveerd. Indien u graag een kamer met balkon wilt, kunt u dit verzoek melden bij de reservering, dit geeft geen garantie voor een kamer met balkon.

  • Is het mogelijk gasten te verrassen door de kamer te versieren?
    Ja, zeker is dat mogelijk! Uiteraard werken wij graag mee om gasten een onvergetelijk verblijf te laten ervaren. Heeft u een leuk idee, stuur uw idee naar receptie@hoteldzon.nl en wij kunnen de mogelijkheden met u bespreken.
     

 

Restaurant

  • Is een reservering voor het restaurant verplicht?
    Wij raden aan van te voren een tafel te reserveren. U kunt allergieën of dieetwensen doorgeven bij het reserveren, de chef gaat dan een heerlijk gerecht voor u klaar maken.

  • Biedt Paping Hotel & Spa een a la carte menu?
    Nee, wij bieden een chef's menu, welke elke dag een culinaire verrassing is. Deze kunt u nuttigen bij collega Hotel de Zon. U kunt het aantal gangen kiezen en of u uw diner compleet maakt met een heerlijk wijnarrangement. Wij werken met dagverse producten waar onze chef de heerlijkste gerechten van maakt. Indien u allergieën of dieetwensen heeft, vernemen wij dit graag.
     

 

Wellness

  • Zijn de wellnessfaciliteiten inbegrepen bij de kamerprijs?
    Ja, de wellnessfaciliteiten zijn inbegrepen bij uw kamerprijs. Beautybehandelingen kunt u boeken via www.sauna-beautyommen.nl of bij de receptie.

  • Waar bevinden de wellnessfaciliteiten zich?
    Het wellnesslandschap bevindt zich in het hotel.

  • Is de wellness met of zonder badkleding?
    In onze wellness is badkleding verplicht.

  • Zijn badjassen en badlakens aanwezig op de kamers?
    Nee, op onze kamers zijn geen badjassen of badlakens aanwezig. Uiteraard kunt u deze wel huren: badjassen voor €6,50 per stuk en badlakens voor €2,25 per stuk. 

 

 

Huisdieren

  • Zijn huisdieren toegestaan in Paping Hotel & Spa?
    Ja, u mag uw huisdieren meenemen tijdens uw bezoek (€25 per huisdier per nacht).

  • Zijn huisdieren toegestaan in het restaurant?
    Nee, huisdieren zijn niet toegestaan in het restaurant. Uiteraard wel op het terras en in de lounge.
     

 

Roken

  • Mag in het hotel worden gerookt? Het gehele hotel is rookvrij. U kunt buiten voor het hotel of op het terras roken.